dinsdag 29 december 2015

Zelf oliebollen bakken? Hier vind je een superrecept! 


Goedemorgen Jan!
 

Ik had het je misschien al verteld, maar ik ben een online magazine gestart over (natuurlijk) opvoeden, gezond en lekker eten en buitenspelen. Mogelijk kun jij als ouder er iets mee of ken je iemand met opgroeiende kinderen voor wie dit interessant is.


Stuur deze mail dan vooral door!

(Je zou er mij ook een groot plezier mee doen.)

En verder...


Wat zijn jouw beste wensen voor het nieuwe jaar?


Ik hoop dat we met z’n allen de wijsheid hebben om te werken aan een liefdevolle, duurzame wereld.  Dat is mijn persoonlijke wens voor 2016.

Mijn steentje draag ik bij door tekst en duurzame content vanuit
Woordlicht, door NME en met mijn nieuwe online magazine Oudersvannature.nl.


Oudersvannature.nl is mijn paradepaardje van het afgelopen jaar dat ik in 2016 wil laten groeien. Ik blog er over (natuurlijk) opvoeden, lekker en gezond eten en buitenspelen. Mocht je interesse hebben, dan kun je je abonneren op mijn nieuwsbrief. Je kunt me ook vinden (èn liken!) op Facebook en volgen op Twitter.


Bak je graag zelf? Dan heb ik hier voor jou een ouderwets lekker oliebollenrecept!

(Ik verving de dierlijke ingrediënten voor plantaardige.)


Volgens mij wordt 2016 het jaar van verandering, van op z'n kop en binnenste buiten. Jan ,ik wens je een hele gezellige jaarwisseling! En natuurlijk een fantastisch nieuwjaar! Hopelijk zien of spreken we elkaar weer in 2016.

Liefs,

Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten