zondag 5 februari 2017


Ik ben een Harlinger omdat...
...Ik 100.000 euro mag verdelen.
Ik mag meedoen met het opstellen van de burgerbegroting en wil nu de burger vragen om mij aan ideeën te helpen voor de verdeling. Er zijn 9 thema's, waarbij ik graag verneem welk thema u het belangrijkste vindt. Geef uw top-3 maar door via een reactie hieronder.
De thema's:
1 gemeentelijke organisatie;
2 veiligheid;
3 verkeer;
4 toerisme en werk;
5 onderwijs;
6 sport en cultuur;
7 zorg, welzijn en inkomen;
8 milieu en afval;
9 wonen en openbare ruimte.
Ik ben benieuwd
LeukMeer reacties weergeven
Reageren
Reacties
Jolanda La Fleur van Dalen Sport en vooral voor kinderen met beperking verkeer onderwijs
Ria Smit Visserij dagen
Gerard Smeding Ik zou alles onder de armen verdelen....50.000 onder de linkerarm en 50.000 onder de rechterarm. 😜
Jan van den Hoff GEMEENTELIJKE ORGANISATIE, daar zullen de burgers nog de handen vol aan hebben.
Henk Bosma Jan van den Hoff, ze hoeven de handen er niet voor uit te steken. Enkel budget en opties voor invulling voorstellen.
Ries V Hurck het wordt hoog tijd dat jullie samen vriendjes worden!
Jan van den Hoff Ik heb wel een plan, waarin de stad wordt opgeknapt en verlevendigd. Maar de PvdA heeft niets met deze voorstellen gedaan. Uit deze houtskoolschets zijn twee concrete voorstellen gekomen: Straatnaamborden in de binnenstad vervangen door "tegels uit Harlingen". Gemeente vond dit te duur en van Promotion Harlingen is nog geen enkele reactie binnen. Dat schiet niet op en dit betekent dat wij (de progressieve krachten) het heft in handen moeten nemen. De tijd van doen is aangebroken. Jan van den Hoff, voorzitter Verenigd Links, afdeling Harlingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten