woensdag 16 maart 2016


Aan

Harlingen Promotion

T.a.v. secretariaat

Noorderhaven 59

8861 AK Harlingen



L.S.,

via het internet heb ik vernomen van de oproep aan de Harlinger bevolking om mee te denken over de promotie van onze stad, en de dorpen, denk ik er altijd bij. De afgelopen 12,5 jaar heb ik een uitgebreide studie gemaakt van de historie, tradities en culturele aspecten en de zich ontwikkelende economie.

Vanuit deze ervaringen kan ik U een aantal voorstellen voorleggen om de stad, en de dorpen verder te profileren en voor bewoners en bezoekers, aantrekkelijker en uitdagender te maken. Dit “master-plan” presenteer ik U gaarne,

op een door U geschikt geacht moment.

In afwachting van uw reactie.

Hoogachtend,



Drs. Jan van den Hoff

SiTU Harns Advies (zzp)

telefoon: 0517434041

datum: 16 maart 2016

Geen opmerkingen:

Een reactie posten